B2.4 Busbezetting per werkdag op lokale en interlokale buslijnen naar
richting |
buslijnen |
heen
indexcijfers (1996=100) |
aantal |
terug
indexcijfers (1996=100) |
aantal |
1995 |
1996 |
1997 |
1997 |
1995 |
1996 |
1997 |
1997 |
interlokale lijnen |
lijn
48: |
Delft-Leiderdorp* |
35 |
100 |
104 |
166 |
46 |
100 |
126 |
178 |
lijn
120: |
Delft-Bergschenhoek
|
89 |
100 |
103 |
74 |
100 |
100 |
86 |
75 |
lijn
121: |
Delft-Zoetermeer
|
106 |
100 |
116 |
716 |
88 |
100 |
100 |
871 |
lijn
128: |
Delft-Hoek
van Holland |
90 |
100 |
96 |
795 |
187 |
100 |
195 |
783 |
lijn
129: |
Delft-Kijkduin
|
90 |
100 |
104 |
585 |
83 |
100 |
100 |
615 |
lijn
129: |
Delft-Rotterdam |
87 |
100 |
96 |
1.649 |
74 |
100 |
112 |
1.720 |
lijn
130: |
Delft-Den
Haag |
90 |
100 |
117 |
366 |
107 |
100 |
153 |
366 |
lijn
132: |
Delft-Nootdorp |
106 |
100 |
100 |
206 |
100 |
100 |
93 |
192 |
lijn
132: |
Delft-Maassluis |
90 |
100 |
91 |
375 |
92 |
100 |
93 |
352 |
lijn
201S: |
Rotterdam-Delft
|
206 |
100 |
158 |
98 |
135 |
100 |
127 |
119 |
totaal |
91 |
100 |
102 |
5.030 |
93 |
100 |
115 |
5.271 |
lokale lijnen |
lijn
60: |
Voorhof-Brasserskade |
|
100 |
66 |
393 |
|
100 |
79 |
433 |
lijn
61: |
Kuyperwijk-Wippolder |
|
100 |
75 |
392 |
|
100 |
71 |
373 |
lijn
62: |
Tanthof-Brasserskade |
|
100 |
78 |
413 |
|
100 |
71 |
380 |
lijn
63: |
Tanthof-Station
Delft |
|
100 |
118 |
488 |
|
100 |
78 |
374 |
lijn
64: |
Tanthof-Aan
īt Korft |
|
100 |
98 |
989 |
|
100 |
95 |
984 |
totaal |
|
100 |
87 |
2.674 |
|
100 |
81 |
2.543 |
bron: Zuidwestnederland (telling in oktober/november) |
*lijn 48 heeft met ingang van 1 juni 1995 het trajectdeel 'Delft-Rijswijk'
overgenomen van lijn 120 (was vanaf 1 juni 1994 opvolger van lijn 131 m.u.v. trajectdeel
'Station-Reinier de Graaf Gasthuis'). Per 1 juni 1996 is lijn 48 verlengd naar Leiderdorp |
Leesvoorbeeld (zie raster):De busbezetting bij de lokale lijnen is in
beide richtingen tussen 1996 en 1997 afgenomen; op de heenreis met 13% tot een bezetting
van 2.674 en op de terugreis met 19% tot een bezetting van 2.543. |