Schriftelijke vragen ingevolge art. 36 Reglement van Orde Gemeenteraad - SV-32 |
||
Delft, 3 juni 2008 Geacht college, Op verschillende plaatsen in de wijken is men bezig met bouwwerkzaamheden. Na diverse signalen uit de wijk Wippolder blijkt dat men het niet zo nauw neemt met het opruimen van containers, afval, bouwmaterialen. Na een korte rit door de Wippolder blijkt dan ook dat het op sommige plaatsen echt te spuigaten uitloopt. Zie http://www.bram-stoop.nl/paginas/wieisdan Wij gaan ervan uit, dat als een project afgesloten wordt dat dan vanuit de gemeente maatregelen genomen worden richting de uitvoerende instantie dat deze zijn troep opruimt. Naar aanleiding van dit heb ik namens onze fractie de volgende vragen. 1. Wat is de volgorde van stappen na een bouwproject als het gaat om opruimen van bovenstaande? 2. Wat is de tijdslimiet waarin de zaak opgeruimd moet zijn? 3. Wat gebeurd er als dit niet op tijd gebeurd is? 4. Is het gebruikelijk dat burgers maanden tegen rommel op moeten kijken terwijl er geen bouw werkzaamheden in hun straat plaats vinden? Dat is namelijk wat nu gebeurd!! 5. Wie is de eindverantwoordelijke voor dit alles?
Bram Stoop
|
||