00/013023                                                                   BESLUITVORMINGS-FORMULIER *            

Korte inhoud en motivering voorstel:

 1.

Bijgaand treft u aan de concept wijzigingsvoorstelen op de nota ”Bereikbare binnenstad, parkeerbeleid sleutel tot autoluw(plus)". Deze wijzigingsvoorstellen zijn tot stand gekomen naar aanleiding van overleg met het SCMD,  de contraexpertice van BRO en de inspraakavonden op 18 en 23 mei. Deze wijzigingsvoorstellen zijn mede basis voor de beantwoording van de schriftelijke zienswijzen die zijn binnengekomen. De procedure voorziet verder in een vragenronde in de gecombineerde commissievergadering van CKE en Duurzaamheid op 13 juni, een meningsvormende discussie in de gecombineerde commissievergadering op 20 juni en vaststelling van het beleid in de raadsvergadering op 29 juni.

 

                                                                                           eventueel vervolg op pag. 2

Voorstel:

 2.

U wordt voorgesteld in te stemmen met de 24 voorstellen tot wijziging van de nota “Bereikbare Binnenstad, parkeerbeleid sleutel tot autoluw(plus).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OP­MER­KIN­GEN:

REDEN/VERKLARING:

 3.

Onder­werp

A/B

Deadline (o.a. w­ette­lij­ke bepa­lin­gen)

ja, omdat het instemmen met de voorstellen voorwaarde is  om het beleid in de raadsvergadering van 29 juni vast te kunnen stellen.

Financ­iële con­se­quen­ties

nee: overeenkomstig (meer)jarenbegro­ting, ja/nee; vul vak 9 in.

Persone­le con­se­quen­ties

nee, zo ja, zie toelichting op pag. 3.

Publici­taire conse­quen­ties

( o.a. moet nota aan alle

 raadsleden worden gezon­den)

nee, omdat

Voorstel van:R. de Groot en          J.H.  Koetsenruijter

d.d. 31 mei 2000

dst/proj. Wijk- Stadszaken/Duurzaamheid

toest.2106

 4.

Naam porte­feuil­le­hou­de­r(s):

1.R. Grashoff

2.

hoofd van Dienst/prl: par.FdG.

d.d.31-05-2000

naam        F.A. de Graaf

toest.

 5.

                                                                         (niet in te vullen door de dienst)

6.

Paraaf Portefeuillehouder(s):

Paraaf secretaris:

 

1. par.RG.

d.d.  05-06-2000.

par.DvD.

d.d. 02-06-2000

2. par

d.d. 

 

Besluit b en w:

d.d.  06-06-2000.

nr.  10.

 7.

 Conform.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

secr.  US 07-06-2000

Aantekeningen leden college/diensten/afdelingen

 8.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

financiële consequenties, afwijkend van de geldende begroting en meerja­ren­begro­ting:

 9.

Er is wel/niet sprake van volledige, meerjarige compensatie.

Zo niet vul onderstaande tabel in:                                                               paraaf administrateur

 

begrotingsjaar:

19

19

19

19

19

 

 

Netto resultaat *

 

 

 

 

 

 

 

(gewone dienst)

 

 

 

 

* bedragen x ¦ 1.000;

 

 

 

 

 

 

 

N = Nadelig  V = Voorde­lig

                Ook investeringen uitdrukken in lasten/baten voor de gewone dienst.

               

Personele consequenties van het voorstel

10.

.

 

 

 

 

PLANNING BESLUIT­VOR­MING

13.

Medeparaaf dienst/afdeling

12.

Collegevergadering

dd. 6 juni 2000

1.

voor dd.

par.

dd.           *

Commissie(s) 1.CKE/Duurc.

dd.13 juni 2000

2.

voor dd.

par.

dd.           *

             2.

dd.

3.

voor dd.

par.

dd.           *

Gemeenteraad

dd.

( * voor afwij­kende adviezen zie pag. 2)

                Ruimte voor interne registratie

11.

                                  niet in te vullen door de dienst

                       diensten en afdelingen

 

 

Bespreken gevraagd door:

14.

Dienst Stadsontwikkeling

 

1.

par.

dd.

                    Sektor/afd.

Par

     d.d.

    kopie

bijl

 

 

 

BoWon

 

 

 

 

 

2.

par.

dd.

I&T

 

 

 

 

 

 

 

R&G

 

 

 

 

 

3.

par.

dd.

FIZ

 

 

 

 

                           Besluit college (zie vak 7 aan voorzijde)

POI

 

 

 

 

 

Advies commissie(s)

15.

PSO

 

 

 

 

 

1.

akk. dd.

par.

*

Direkteur

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

akk. dd.

par.

*

 

 

 

 

 

(* voor afwijkende adviezen pagina 2)

Projektnummer:

 

Raads­vergade­ring d.d.

par.

16.