F 1 |
fiets |
Fietstunnel A13 tussen
TU-midden en Emerald |
Technopolis/TU-midden |
2005 t/m 2009 |
Delft |
7% |
|
73% |
20% |
|
7,5 miljoen |
500.000 |
0 |
5.500.000 |
1.500.000 |
0 |
F 3 |
fiets |
Fietstunnel spoorlijn tussen Tanthof-oost en Schie-oevers |
Technopolis |
2005 t/m 2009 |
Delft |
15% |
25% |
60% |
|
|
3,4 miljoen |
510.000 |
850.000 |
2.040.000 |
0 |
0 |
F 12 |
fiets |
Fietstunnel A13 ter hoogte van Technopolis centrum |
Technopolis |
reservering |
Delft |
|
|
|
|
|
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
F 4 |
fiets |
Fietsbrug Schie ter hoogte van Gelatineterrein |
Schie-oevers |
2010 t/m 2014 |
Delft |
25% |
25% |
|
50% |
|
3,0 miljoen |
750.000 |
750.000 |
0 |
1.500.000 |
0 |
F 8 |
fiets |
Fietstunnel spoorlijn tussen Voorhof en Schie-oevers ter
hoogte van Gelatinefabriek |
Schie-oevers |
2015 t/m 2019 |
Delft |
25% |
25% |
50% |
|
|
3,0 miljoen |
750.000 |
750.000 |
1.500.000 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
F 5 |
fiets |
Fietsbrug Vliet en
A13 (Ypenburg - Plaspoelpolder) |
Sion/'t Haantje |
2010 t/m 2014 |
Rijswijk |
0% |
|
100% |
|
|
7,0 miljoen |
0 |
0 |
7.000.000 |
0 |
0 |
|
fiets |
Verbeteren Sociale Veiligheid fietsroutes Delft - Rijswijk |
Sion/'t Haantje |
2010 t/m 2014 |
Rijswijk |
10% |
|
90% |
|
|
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
F 9 |
fiets |
Fietsbrug
Zwethzone en A4 (Wateringseveld-Harnaschpolder) |
Zwethzone |
2005 t/m 2009 |
Den Haag |
0% |
|
100% |
|
|
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F 7 |
fiets |
Fietstunnel Provincialeweg ter hoogte van Westlandeseweg
zuidzijde |
|
2015 t/m 2019 |
Delft |
50% |
|
50% |
|
|
2,7 miljoen |
1.350.000 |
0 |
1.350.000 |
0 |
0 |
M 1 |
fiets |
Permanent fietstelpunt Irenetunnel |
|
2005 t/m 2009 |
Delft |
50% |
|
50% |
|
|
25000 |
12.500 |
0 |
12.500 |
0 |
0 |
F 13 |
fiets |
verbeteren bromfietsnetwerk |
|
2005 t/m 2009 |
Delft |
50% |
|
50% |
|
|
0,2 miljoen |
100.000 |
0 |
100.000 |
0 |
0 |
F 14a |
fiets |
overige maatregelen Fietsactieplan II |
Fietsactieplan II |
2005 t/m 2009 |
Delft |
100% |
|
|
|
|
1,9 miljoen |
1.900.000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
F 14b |
fiets |
overige maatregelen Fietsactieplan II |
Fietsactieplan II |
2010 t/m 2014 |
Delft |
100% |
|
|
|
|
0,6 miljoen |
600.000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
F 14c |
fiets |
ongelijkvloerse fietsoversteek Provinciale weg ter hoogte
van Buitenhofdreef |
Fietsactieplan II |
2015 t/m 2019 |
Delft |
50% |
|
50% |
|
|
2,7 miljoen |
1.350.000 |
0 |
1.350.000 |
0 |
0 |
F 14d |
fiets |
ongelijkvloerse fietsoversteek Provinciale weg ter hoogte
van Foreestweg |
Fietsactieplan II |
2015 t/m 2019 |
Delft |
50% |
|
50% |
|
|
2,6 miljoen |
1.300.000 |
0 |
1.300.000 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Openbaar
vervoer |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OV 1 |
trein |
meerkosten 4-sporen door Delft |
Spoorzone |
2015 t/m 2019 |
Rijk |
0% |
|
|
|
100% |
150 miljoen |
0 |
0 |
0 |
0 |
150.000.000 |
OV 2 |
trein |
aanleg voorstadhalte "Voorhof" |
Stedenbaan, Schie-oevers |
vanaf 2020 |
Delft |
50% |
|
|
|
50% |
8,0 miljoen |
4.000.000 |
0 |
0 |
0 |
4.000.000 |
OV 3 |
tram |
aanleg tramlijn 19: Leidschendam - Ypenburg - Delft -
Technopolis |
tramlijn 19 |
2005 t/m 2009 |
Haaglanden |
project is reeds in uitvoering |
38 miljoen |
|
|
|
|
|
OV 4 |
tram |
aanleg tramlijn 37: Den Haag - Wateringseveld - Delft |
tramlijn 37 |
vanaf 2020 |
Haaglanden |
10% |
|
90% |
|
|
30 miljoen |
3.000.000 |
0 |
27.000.000 |
0 |
0 |
OV 5 |
tram |
doortrekken tramlijn 37 van Delft CS naar Emerald |
tramlijn 37 |
vanaf 2020 |
Haaglanden |
10% |
|
90% |
|
|
30 miljoen |
3.000.000 |
0 |
27.000.000 |
0 |
0 |
OV 6 |
bus |
HOV busbaan 37 volgens tramtracé |
tramlijn 37 |
2005 t/m 2009 |
Haaglanden |
10% |
|
90% |
|
|
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
OV 7 |
bus |
Servicelijn Centrum - Voorhof - Tanthof - Buitenhof |
|
2005 t/m 2009 |
Delft |
50% |
|
50% |
|
|
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
OV 8 |
bus |
aanpassing lijnvoering stads- en streeklijnen |
dienstregeling OV |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
OV 9 |
trein |
aanleg voorstadhalte "Sion t' Haantje |
Stedenbaan |
vanaf 2020 |
Rijswijk |
|
|
50% |
|
50% |
8,0 miljoen |
0 |
0 |
4.000.000 |
0 |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Wegcategorisering
(behalve wegen die geheel opnieuw worden ingericht) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W 1 |
auto, fiets, voet |
Ombouw 50 km-wegen tot gebiedsontsluitingswegen (50
km-ontwerp; 7 wegen) |
Duurzaam Veilig |
2005 t/m 2009 |
Delft |
50% |
|
50% |
|
|
0,1 miljoen |
50.000 |
0 |
50.000 |
0 |
0 |
|
auto, fiets, voet |
-
Westlandseweg, Schoemakerstraat, Rotterdamseweg, Delfgauwseweg, Oostpoortweg, Anna van Saksenweg, Derde Werelddreef |
Duurzaam Veilig |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
W 2 |
auto, fiets, voet |
Ombouw 50 km-wegen tot gebiedsontsluitingswegen (50
km-ontwerp 9 wegen) |
Duurzaam Veilig |
2010 t/m 2014 |
Delft |
50% |
|
50% |
|
|
0,1 miljoen |
50.000 |
0 |
50.000 |
0 |
0 |
|
auto, fiets, voet |
-
Kvar Savaweg,Vrijebanselaan, Voorhofdreef, Tanthofdreef, Faradayweg,
Schieweg, Reinier de Graafweg, Buitenhofdreef, van
Foreestweg |
Duurzaam Veilig |
2010 t/m 2014 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
W 3 |
auto, fiets, voet |
Ombouw 50 km-wegen tot wijkontsluitingswegen (40
km-ontwerp) |
Duurzaam Veilig |
2005 t/m 2014 |
Delft |
50% |
|
50% |
|
|
0,1 miljoen |
50.000 |
0 |
50.000 |
0 |
0 |
|
auto, fiets, voet |
- ring
binnenstad behalve Phoenixstraat, Westvest en TU-noord |
Duurzaam Veilig |
2005 t/m 2014 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
auto, fiets, voet |
- Schieweg,
Rotterdamseweg |
Duurzaam Veilig |
2005 t/m 2014 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
auto, fiets, voet |
- Buitenhofdreef |
Duurzaam Veilig |
2005 t/m 2014 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
auto, fiets, voet |
- Ruys de
Beerenbrouckstraat |
Duurzaam Veilig |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
W 4 |
auto, fiets, voet |
Ombouw 50 km-wegen tot erftoegangswegen (30 km-ontwerp) |
Duurzaam Veilig |
2005 t/m 2019 |
Delft |
50% |
|
50% |
|
|
1,2 miljoen |
600.000 |
0 |
600.000 |
0 |
0 |
|
auto, fiets, voet |
- 16 wegen,
meestal met buslijn |
Duurzaam Veilig |
2005 t/m 2019 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
auto, fiets, voet |
- Herinrichting
Nassaulaan |
Duurzaam Veilig |
2005 t/m 2009 |
Delft |
100% |
|
|
|
|
0,4 miljoen |
400.000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Regionale
bereikbaarheid |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RA 1 |
auto |
Prins Clausplein; Extra verbinding voor verkeer A13
Rotterdam naar A12 Den Haag |
Netwerken voor Haaglanden |
2005 t/m 2009 |
RWS-ZH |
|
|
|
|
100% |
2 tot 10 miljoen |
0 |
0 |
0 |
0 |
500.000 |
RA 2 |
auto |
Aanleg A4 Delft - Schiedam of verbreden A13 naar 2 x 5 |
trajectnota/MER A4 |
2010 t/m 2014 |
RWS-ZH |
|
|
|
|
100% |
400 tot 1200 miljoen |
0 |
0 |
0 |
0 |
600.000.000 |
|
|
indien A4 niet wordt aangelegd en A13 ook niet verbreed: |
|
|
RWS-ZH |
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
|
RA 3 |
auto |
- Aanleg
spitstrookA13 van Delft-Zuid naar Doekade (N209) |
Netwerken voor Haaglanden |
2005 t/m 2009 |
RWS-ZH |
|
|
|
|
100% |
10 tot 50 miljoen |
0 |
0 |
0 |
0 |
30.000.000 |
RA 4 |
auto |
- Aanleg
spitstrook A13 van Delft-Zuid naar Ypenburg |
Netwerken voor Haaglanden |
2010 t/m 2014 |
RWS-ZH |
|
|
|
|
100% |
10 tot 50 miljoen |
0 |
0 |
0 |
0 |
30.000.000 |
RA 5 |
auto |
- Aanleg
spitstrookA13 van Ypenburg naar Delft-Zuid |
Netwerken voor Haaglanden |
2010 t/m 2014 |
RWS-ZH |
|
|
|
|
100% |
50 tot 100 miljoen |
0 |
0 |
0 |
0 |
75.000.000 |
RA 6 |
auto |
Kruithuisplein; aanpassen markering en verkeerslichten |
Netwerken voor Haaglanden |
2005 t/m 2009 |
RWS-ZH |
|
|
|
50% |
50% |
2 tot 10 miljoen |
0 |
0 |
0 |
3.000.000 |
3.000.000 |
AU 1 |
auto |
Verbreden Beatrixlaan tot 2 x 2 |
Netwerken voor Haaglanden |
2010 t/m 2014 |
Rijswijk |
10% |
|
90% |
|
|
10 miljoen |
1.000.000 |
0 |
9.000.000 |
0 |
0 |
AU13 |
auto |
Aanleg Zuidweg-west tussen Harnaschdreef en Beatrixlaan |
Sion/'t Haantje |
2010 t/m 2019 |
Rijswijk |
|
|
90% |
|
10% |
10 miljoen |
0 |
0 |
9.000.000 |
0 |
1.000.000 |
AU 5 |
auto |
Reinier de Graafweg doortrekken naar A4, Delftse deel |
|
2010 t/m 2019 |
Delft |
100% |
|
|
|
|
0,2 miljoen |
200.000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AU30 |
auto |
Reinier de Graafweg doortrekken naar A4, gedeelte Midden
Delfland |
|
2010 t/m 2019 |
Midden Delfland |
100% |
|
|
|
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
AU30 |
auto |
Brug over de Gaag |
|
2010 t/m 2019 |
Midden Delfland |
50% |
50% |
|
|
|
1,7 miljoen |
850.000 |
850.000 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Technopolis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU 2 |
auto, fiets, bus |
kruispunt Kruithuisweg - Voorhofdreef ongelijkvloers maken |
Technopolis |
2010 t/m 2014 |
Provincie |
10% |
|
|
90% |
|
34 miljoen |
3.400.000 |
0 |
0 |
30.600.000 |
0 |
AU 3 |
auto |
kruispunt Kruithuisweg - Schieweg, capaciteit vergroten |
Technopolis |
2010 t/m 2014 |
Delft |
50% |
50% |
|
|
|
0,5 miljoen |
250.000 |
250.000 |
0 |
0 |
0 |
AU 4 |
auto |
kruispunt Kruithuisweg - Schoemakerstraat, capaciteit
vergroten |
Technopolis |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
100% |
|
|
|
1,2 miljoen |
0 |
1.200.000 |
0 |
0 |
0 |
AU14; F 6 |
auto, fiets |
Auto- en fietsbrug Schie tussen Schie-oevers en
Technoplis, ter hoogte van Faradayweg |
Technopolis |
2015 t/m 2019 |
Delft |
25% |
25% |
|
50% |
|
2 miljoen |
500.000 |
500.000 |
0 |
1.000.000 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
Harnaschpolder |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU 6 |
auto, fiets |
Herinrichten Hoornseweg (Delftse deel) |
Reinier de Graafweg |
2010 t/m 2014 |
Delft |
90% |
10% |
|
|
|
0,4 miljoen |
360.000 |
40.000 |
0 |
0 |
0 |
AU 7a |
auto, fiets |
kruispunt Provinciale weg - van Foreestweg,
verkeersveiligheid vergroten |
Harnaschpolder |
2005 t/m 2009 |
Delft |
100% |
|
|
|
|
0,1 miljoen |
100.000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AU 7b |
auto |
kruispunt Provinciale weg - van Foreestweg, capaciteit
vergroten |
Harnaschpolder |
2010 t/m 2014 |
Delft |
20% |
80% |
|
|
|
0,3 miljoen |
60.000 |
240.000 |
0 |
0 |
0 |
AU 8 |
auto |
Van der Dussenweg aansluiten op provincialeweg:
reservering |
Harnaschpolder |
reservering |
Delft |
pm |
|
|
|
|
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poptahof |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU 9 |
auto, fiets |
Papsouwselaan versmallen tot 2 x 1 |
Poptahof |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
100% |
|
|
|
3,2 miljoen |
0 |
3.200.000 |
0 |
0 |
0 |
AU11a |
auto, fiets |
M Nijhofflaan versmallen van het dwarsprofiel |
Poptahof |
2005 t/m 2009 |
Delft |
25% |
75% |
|
|
|
1,9 miljoen |
475.000 |
1.425.000 |
0 |
0 |
0 |
AU11b |
auto, fiets |
Delftlandplein versmallen |
Poptahof |
2005 t/m 2009 |
Delft |
25% |
75% |
|
|
|
0,9 miljoen |
225.000 |
675.000 |
0 |
0 |
0 |
AU10 |
auto, fiets |
Voorhofdreef versmallen tot 2 x 1 |
Poptahof |
2005 t/m 2009 |
Delft |
100% |
|
|
|
|
0,8 miljoen |
800.000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AU11 |
auto |
M. Nijhofflaan aansluiten op Provincialeweg |
Poptahof |
2010 t/m 2014 |
Delft |
25% |
75% |
|
|
|
3,8 miljoen |
950.000 |
2.850.000 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
Delft-oost |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU31 |
auto |
kruispunt Oostpoortweg - A13, capaciteit vergroten |
IKEA |
pm |
Delft |
project is reeds in uitvoering |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
AU12 |
auto |
Hoflaan doortrekken naar aansluiting A13 centrum:
reservering |
|
pm |
Delft |
pm |
|
|
|
|
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spoorzone |
|
|
2010 t/m 2019 |
Delft |
9% |
17% |
|
6% |
67% |
517 miljoen |
45.000.000 |
87.000.000 |
11.000.000 |
30.000.000 |
344.000.000 |
OV10 |
openbaar vervoer |
Spoortunnel; 4 sporen ruimtelijke reservering; 2 sporen
operationeel |
Spoorzone |
2010 t/m 2019 |
Delft |
|
100% |
|
|
|
pm |
|
|
|
|
|
OV11 |
openbaar vervoer |
OV knoop (station)+B4+B39+B74 |
Spoorzone |
2010 t/m 2019 |
Delft |
|
100% |
|
|
|
pm |
|
|
|
|
|
W 3 |
auto |
Herinrichting Phoenixstraat/ Spoorsingel |
Spoorzone |
2010 t/m 2019 |
Delft |
|
100% |
|
|
|
pm |
|
|
|
|
|
W 4 |
auto |
Westvest verkeersluw |
Spoorzone |
2010 t/m 2019 |
Delft |
|
100% |
|
|
|
pm |
|
|
|
|
|
AU32 |
auto, fiets, voet |
Coenderstraat ombouwen tot Gebiedsontsluitingsweg en
doortrekken naar Westlandse weg |
Spoorzone |
2010 t/m 2019 |
Delft |
|
100% |
|
|
|
pm |
|
|
|
|
|
AU35 |
auto, fiets, voet |
Engelsestraat afsluiten van Westlandseweg |
Spoorzone |
2010 t/m 2019 |
Delft |
|
100% |
|
|
|
pm |
|
|
|
|
|
AU36 |
auto |
Engelsestraat
via Verlengde Coenderstraat aansluiten op Westlandseweg |
Spoorzone |
2010 t/m 2019 |
Delft |
|
100% |
|
|
|
pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TU-noord
verkeersgebied |
|
2005 t/m 2009 |
|
|
50% |
|
|
|
1,6 miljoen |
0 |
800.000 |
800.000 |
0 |
0 |
AU16 |
auto |
Rotonde Poortlandplein |
TU-noord |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU17 |
auto |
Mijnbouwstraat twee richtingsverkeer (tussen
Poortlandplein en M. De Ruijterweg |
TU-noord |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU18 |
auto,tram |
Mijnplein herinrichten ivm tramlijn 19 |
tramlijn 19 |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU19 |
auto,tram |
Michiel de Ruijterweg herinrichten ivm tramlijn 19 |
tramlijn 19 |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU25 |
tram, auto |
Mekelweg autovrij maken |
tramlijn 19 |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TU-wijk
noordrand |
|
2005 t/m 2009 |
|
50% |
|
|
|
|
0,6 miljoen |
300.000 |
0 |
300.000 |
0 |
0 |
AU22 |
auto |
Zuidplantsoen inrichten als wijkontsluitingsweg (40-km
ontwerp) |
TU-noord |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU24 |
auto |
Jaffalaan inrichten als wijkontsluitingsweg (40km-ontwerp) |
TU-noord |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU21 |
auto |
Kruispunt
Julianalaan-west / Rotterdamseweg-noord hoofdstroom naar Jaffalaan ombuigen |
TU-noord |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU33 |
auto |
kruispunt TNO Zuidpolder-Schoemakerstraat, capaciteit
vergroten |
TNO-Cheops |
2010 t/m 2014 |
Delft |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TU-noord
inrichten als verblijfsgebied |
|
2005 t/m 2009 |
|
50% |
|
|
|
|
0,4 miljoen |
200.000 |
0 |
200.000 |
0 |
0 |
AU20-o |
auto, fiets, voet |
-
Julianalaan-oost, tussen M. de Ruijterweg en Poortlandplein |
|
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU34 |
auto, fiets, voet |
- Vries van
Heystplantsoen |
|
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU20-w |
auto, fiets, voet |
-
Julianalaan-west, tussen M. De Ruijterweg en Rotterdamseweg |
|
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AU23 |
auto, fiets, voet |
- Prins Bernhardlaan |
|
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Overige maatregelen LVVP (bromfietsers, voetgangers,
verkeersveiligheid) |
auto, fiets, voet |
|
2005 t/m 2009 |
Delft |
100% |
|
|
|
|
0,25 miljoen |
250.000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
X 1 |
auto, fiets, voet |
kleine maatregelen LVVP (bromfietsers, verkeersveiligheid) |
2005 t/m 2009 |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
100% |
|
|
|
|
|
X 2 |
auto, fiets, voet |
Vrijebanselaan, verbeteren verkeersveiligheid |
2005 t/m 2009 |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V1 |
voetgangers |
Loop-kindlint tussen scholen en speelvoorzieningen
Voordijkshoorn |
2005 t/m 2009 |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V2 |
voetgangers |
Loop en fiets-kindlint door de wijk Hof van Delft van en
naar de Sportfondsenbad |
2005 t/m 2009 |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V3 |
voetgangers |
Fiets-kindlint Buitenhofdreef - zwembad kerkpolder via
scholen aan de Van Rijslaan |
2005 t/m 2009 |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V4 |
voetgangers |
Autoluwe gebied uitbreiden tot de Nieuwe Langedijk en
Vrouwenregt |
2005 t/m 2009 |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V11 |
voetgangers |
Looproutes naar tramhaltes verbeteren (bestrating,
verkeerslichten aanpassen) |
2005 t/m 2009 |
2005 t/m 2009 |
Delft |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|