Wij hebben met uw bestuur in 2004 afspraken gemaakt voor de subsidieverleningen in 2005, 2006 en 2007.

U hebt in antwoord op een eerste subsidieaanvraag in 2005 een subsidie ontvangen van € 2.300,=.

Voorwaarde was dat u voor de zomer van 2005 een aanvullende subsidieaanvraag zou doen voor de eerste helft van het seizoen 2005/2006. Deze aanvraag is niet binnengekomen.

 

Na ambtelijk overleg met uw bestuurslid de heer P.J.A. van Bergen op 6 juni 2005 en 30 september 2005 zijn de volgende afspraken gemaakt.

 

Uw bestuur doet een subsidieaanvraag met programma voor het seizoen 2005/2006. In de aanvraag wordt duidelijk wat u gedurende deze periode programmeert, hoe u publiciteit maakt en welke andere activiteiten u inzet om te komen tot meer publieksbereik, andere doelgroepen en samenwerking met andere podia. U voegt een begroting toe.

 

Deze aanvraag hebben wij van u per e-mail ontvangen op 5 oktober 2005.

 

Besluit

In antwoord op deze subsidieaanvraag hebben wij de volgende besluiten genomen.

 

1.     Wij zullen u op grond van de Subsidieverordening maatschappelijke activiteiten en in het kader van uw aanvraag een stimuleringssubsidie verlenen van maximaal € 4.700,=, doch nooit meer dan het werkelijke nadelige saldo als aanvulling op het reeds verleende bedrag van € 2.300,=. Hiermee komen wij onze afspraak over 2005 na.

2.     Ook voor het jaar 2006 zullen wij op grond van de Subsidieverordening maatschappelijke activiteiten en in het kader van uw aanvraag een subsidie verlenen. Wij zullen dit in een separate brief van beschikking aan u meedelen. 

 

 

Uitbetaling

Wij zullen de aanvullende subsidie voor het eerste deel van het seizoen 2005/2006, € 4.700,=,  geheel aan u uitbetalen op uw rekeningnummer 44 14 380 ten name van Stichting Smør Jazz te Delft, onder vermelding van “Voorschot stimuleringssubsidie 2005 tranche 2”.

 

Nadere voorwaarden

De subsidies zijn bedoeld voor activiteiten van uw stichting in het kader van de Smør Jazz Concerten op podia in Delft.

U dient te voldoen aan de verplichtingen op grond van de Subsidieverordening Maatschappelijke Activiteiten.

 

Wij wijzen u er nadrukkelijk op dat u ingevolge genoemde Subsidieverordening binnen acht weken na afloop van de laatste door u te organiseren activiteiten in 2005 een verzoek om vaststelling (inhoudelijke verantwoording en financiële afrekening met kopieën van betaalbewijzen) moet indienen bij het College van burgemeester en wethouders, vakteam Cultuur, kennis en economie, Postbus 340, 2600 AH Delft. Aan de hand van deze verantwoording en afrekening zal de definitieve subsidie over het jaar 2005 worden bepaald. Bij niet tijdige of onvolledige inzending van de genoemde stukken kan de aanspraak op subsidie verloren gaan.

 

Bezwaar

Wanneer u het niet eens bent met het besluit, kunt u binnen zes weken na verzending van dit besluit een bezwaarschrift indienen (op grond van de Algemene wet bestuursrecht). U stuurt dit aan: burgemeester en wethouders van Delft, Postbus 78, 2600 ME Delft, onder vermelding van “bezwaarschrift”.

 

Hoogachtend,

burgemeester en wethouders van Delft,

namens dezen,

 

 

 

mw. F.F. van Duijvendijk,

hoofd vakteam Cultuur, kennis en economie.