|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
BIJLAGE:2
bij nota 02/015146 |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
* Berekening: |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
Omschrijving |
Aantal |
à |
Kosten |
|
||
|
Tijdsduur (uur) van één controleronde |
1 |
fl 80 |
fl 80 |
|
||
|
Aantal controleurs per controleronde |
2 |
fl 80 |
fl 160 |
|
||
|
Aantal controlerondes per wijk/dag |
1 |
fl 160 |
fl 160 |
|
||
|
Aantal dagen per week dat er gecontroleerd wordt |
6 |
fl 160 |
fl 960 |
|
||
|
Controlekosten per wijk per jaar |
52 |
fl 960 |
fl 49.920 |
|
||
|
Controlekosten m.b.t. het totale gebied |
1 |
fl 49.920 |
fl 49.920 |
|
||
|
Kosten aanschaf vergunningen |
1 |
fl 1.500 |
fl 1.500 |
|
||
|
Totale kosten m.b.t. het totale gebied |
|
|
fl 51.420 |
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
Omschrijving |
|
|
Aantal |
|
||
|
Aantal geparkeerde auto's (nachttelling, zie
onderzoeksrapport AVM) |
|
|
525 |
|
||
|
Grootste deel daarvan zijn auto's van bewoners (want
nachttelling) |
|
|
525 |
|
||
|
Uitgangspunt, 90 % van de bewoners koopt een vergunning. |
|
|
473 |
|
||
|
Kosten gedeeld door het aantal verwachte vergunningen |
|
|
109 |
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
Opbrengsten
1e jaar, vergunning fl 55,- |
|
|
Aantal |
|
||
|
Uitgangspunt, 90 % van de bewoners met een auto heeft een
vergunning |
|
|
fl 25.988 |
|
||
|
Tekort totale kosten minus opbrengten |
|
|
fl 25.433 |
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
* Inkomsten door naheffingen niet meegenomen, deze
inkomsten dekken de kosten |
|
|
|
|
||
|
van de
apparatuur en afhandeling. |
|
|
|
|
||
|
|
|
Fl. 25.433 |
|
|
||
TEKORT:
|
|
|
|
|
||
|
(Fl.
51.420,-- - 25.433) x17/12 = Fl. 36.815,--
is afgerond € 17.000,-- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|