Naar aanleiding van de door u ingediende subsidieaanvraag d.d. 24 oktober 2005 en de daarbij door u overgelegde bescheiden, hebben Burgemeester en wethouders van Delft besloten u op grond van de Algemene wet bestuursrecht, de Algemene subsidieverordening Delft 2002 en de Subsidieverordening Milieureserves 2004 een subsidie Milieutechnologiefonds van maximaal € 6.000,- (excl. BTW) te verlenen.

Dit bedrag is vastgesteld op basis van Artikel 7 lid 2, sub B. Hierin staat dat een subsidietoekenning maximaal 50% van de totale projectkosten kan bedragen. Daarnaast is de Toetsingscommissie van mening dat UNESCO-IHE via waterbesparing een deel van de investeringskosten terugverdient over de komende jaren.

 

De subsidie wordt verleend voor het vervangen van 11 bestaande urinoirs in het UNESCO-IHE gebouw door droogurinoirs (materiaalkosten en levering).

De subsidie betreft een bijdrage in de investering in materiaalkosten en de levering van de droogurinoirs.

 

De genoemde subsidie wordt aan u verleend onder voorwaarden, overeenkomstig artikel 11 van de Subsidieverordening Milieureserves. Voorts gelden als voorwaarden dat:

·        in alle communicatie rondom het project de gemeente Delft genoemd wordt; en

·        bij eventuele communicatieactiviteiten de gemeente Delft, waar mogelijk en zinvol, betrokken wordt.

 

Definitieve vaststelling van de subsidie geschiedt overeenkomstig artikel 9 van de Subsidieverordening Milieureserves. Te uwer informatie is de Subsidieverordening Milieureserves 2004 als bijlage aan deze beschikking toegevoegd.

 


Wij maken u erop attent dat belanghebbenden in de zin van de Algemene wet bestuursrecht binnen zes weken na verzending van dit besluit een bezwaarschrift kunnen indienen. U dient dit bewaarschrift te richten aan: Burgemeester en wethouders van Delft, Postbus 78, 2600 ME Delft, onder vermelding van “bezwaarschrift”.

 

 

Hoogachtend,

Burgemeester en wethouders van Delft,

 

 

 

                                      , burgemeester.

 

 

 

 

                                      , secretaris.