Toelichting bij formulier
melding en subsidieaanvraag straatfeest/ straatfestijn:
Vraag 1:
Deze gegevens zijn nodig
zodat de afwerking van de betaling zo snel mogelijk plaats kan vinden en er in
geval van nood contact opgenomen kan worden.
Vraag 2:
Bij de omschrijving van
activiteiten geeft u in het kort aan wat er gaat gebeuren, of u stuurt de
uitnodiging of het programma mee. Een situatieschets is nodig om te zien of de
straat zonder probleem geheel of gedeeltelijk gebruikt kan worden voor de
activiteiten.
Als u een festijn houdt is de
beschrijving van de Fleur-op activiteiten nodig om het gereedschap te bepalen
en om u raad te kunnen geven over de eventuele planten etc. Over deze
activiteiten is het goed even overleg te plegen met de wijkcoördinator; die kan
u de goede adviezen geven.
Vraag 3:
De subsidie is € 150
(straatfeest) of € 250 (straatfestijn). De kosten van maaltijden komen niet
voor de subsidie in aanmerking. Het bedrag wordt zo snel mogelijk overgemaakt,
maar de verwerking zal enige tijd kosten. U kunt dus het beste zo vroeg
mogelijk aanvragen.
In ieder geval krijgt u
tijdig een brief waarin vermeldstaat of u subsidie ontvangt en de straat
gebruikt kan worden zoals beschreven of tussen u en de gemeente is overlegd, of
dat er overwegende bezwaren zijn.
Vraag 4:
U stuurt de volgende bijlagen
mee:
.
situatietekening van de
straat (deze is nodig om te zien of de straat zonder probleem geheel of
gedeeltelijk gebruikt kan worden voor de activiteiten)
.
een lijst van adressen
die uitgenodigd zijn en een lijst met handtekeningen van straatbewoners die mee
doen (de laatste lijst moet minimaal twintig adressen bevatten, dit aantal moet
ten minste 75% van de uitgenodigde adressen zijn)
.
overzicht van de kosten
.
formulier ten behoeve
van de Fleur-op actie (als u die organiseert)
.
kopie van een eerder
afgegeven vergunning (als die in uw bezit is)
Na afloop:
Als het feest voorbij is
verwachten we van u een korte melding hoe het gelopen is. Als u een foto
meestuurt stellen we dat erg op prijs. U hoeft niet automatisch bonnen mee te
sturen van de kosten. De gemeente mag echter ter controle aan u vragen bonnen
etc. te laten zien. Die moet u dus wel 6 maanden bewaren.
Als het feest door
omstandigheden niet door gegaan is geeft u aan welke uitgaven toch
onvermijdelijk waren. Het verschil tussen de subsidie die u ontvangen heeft en
de onvermijdelijke kosten moet u terugbetalen.
Dit formulier kunt u opsturen of afgeven bij de
Publieksbalie van de Gemeente Delft.
Postbus 53, 2600 AB Delft of Phoenixstraat 16, Delft
fax; 2197150