BEGELEIDINGSFORMULIER VOOR:      Commissie Leefbaarheid            * REG.NR          591072

Voorstel van: P.A.M. de Jong 

Telefoon: 260 2508

E-mail: pdjong@delft.nl

B&W

portefeuillehouder(s): J.P. Torenstra        

Datum B&W: 28 juni 2005

titel: Aanpassingen DOP2 in verband met ISV2-verleningsbesluit Gedeputeerde Staten

De raad wordt voorgesteld:

Ø        de indicatoren zoals genoemd in het Delfts Ontwikkelingsplan (DOP) 2 op onderdelen aan te vullen conform de nota ‘prestaties DOP/ISV2’.

 

Korte inhoud document: Verleningsbesluit ISV2/ aanpassingen DOP2

De provincie heeft een besluit genomen tot vaststelling van het ISV2 budget ad € 12.034.455,-. Dit bedrag spoort met het DOP2 (vastgesteld door de gemeenteraad op 24 februari jl.) en de MR-ISV, echter er zijn een aantal voorwaarden waarvan de provincie verzoekt hen vóór 15 juli 2005 nader te informeren. Deze betreffen een aantal punten die in bijgaande brief worden afgedaan en een aantal nadere specificaties dan wel verhogingen van de in het door de Gemeenteraad in februari 2005 vastgestelde DOP2 aangegeven minimum prestatie-indicatoren voor de komende ISV2-periode.
De bijgestelde indicatoren moeten opnieuw door de Gemeenteraad worden vastgesteld.

Aantekening(en) Collegebesluit: conform

Interactieve beleidsvorming: nvt

Soort onderwerp:

Kaderstelling / aanpassing besluit van 24-02-2005

Deadline behandeling raad

Nee

Behandeling commissie

Opname op de lijst niet te bespreken stukken.
Commissie brengt advies uit aan de raad.

Financiële consequenties, afwijkend van de geldende begroting en meerjarenbegroting: n.v.t.

Aantekening griffier: nvt

PLANNING BESLUITVORMING:

Commissie: Leefbaarheid

d.d. 1-9-2005

Gemeenteraad

d.d. 29-09-2005

Griffier: par.

d.d. 29-07-2005

Naam: Y. van Delft

Tst 2197952

griffie@delft.nl

 

advies commissie na bespreking:

 

 

 

                                                                                                                                                                                          Par. Commissiegriffier : C. van der Rest