BESLUITVORMINGSFORMULIER
Korte
inhoud en motivering voorstel: 1.
Het
bestuur van het Sint Stanislascollege heeft, op grond van artikel 19 van de
Verordening voorzieningen onderwijshuisvesting gemeente Delft, het College van
burgemeester en wethouders verzocht goedkeuring te verlenen voor de eerste
inrichting met inventaris, zijnde leer-, hulpmiddelen en meubilair, ten behoeve
van 8 groepen leerlingen. Ook moeten de gebouwen aan de Glenn Millerstraat en
de Slauerhofflaan worden aangepast om deze 8 groepen leerlingen te kunnen
huisvesten.
Op
grond van artikel 22 van voornoemde verordening heeft het College bij
beschikking van 8 juni 1999 goedkeuring verleend voor de uitbreiding van de
eerste inrichting met inventaris, zijnde leer-, hulpmiddelen en meubilair, ten
behoeve van 8 groepen leerlingen. Voorts moeten de gebouwen aan de Glenn
Millerstraat en de Slauerhofflaan geschikt worden gemaakt voor het tijdelijk
huisvesten van deze groepen. De benodigde investering voor het geschikt maken
van de gebouwen voor het huisvesten van 8 groepen leerlingen en de eerste
inrichting voor deze groepen bedraagt ƒ192.834,-- hetgeen wordt gedekt middels de uitbreidingsinvesteringen van het
decentralisatiebudget.
Eventueel
vervolg op pag. 2
_____________________________________________________________________________________________________
Voorstel: 2.
De
raad voor te stellen:
-
ten behoeve van het aanpassen van de gebouwen aan de Glenn Millerstraat en de
Slauerhofflaan voor de huisvesting van 8 groepen leerlingen van het Sint
Stanislascollege en de eerste inrichting met inventaris voor deze 8 groepen
leerlingen, een krediet van ƒ192.834,-- te voteren en daartoe de …..e wijziging
van de gemeentebegroting voor het dienstjaar 1999 vast te stellen.
(paraaf RdG)
Eventueel
vervolg op pag. 2
_____________________________________________________________________________________________________
OPMERKINGEN Reden/Verklaring 3.
Onderwerp A B
Deadline
(o.a.
wettelijke bepalingen)
Financiële
consequenties ja,
dekking via uitbreidingsinvesteringen decentralisatie budget.
Personele
consequenties nee
(o.a.
arbeidsplaatsen, (paraaf
HK)
organisatiewijzigingen)
Publicitaire
consequenties ja/nee,
omdat
(o.a.
moet nota aan alle
raadsleden
worden verzonden)
_____________________________________________________________________________________________________
4.
Voorstel
van: D.K. Posthuma de Boer, d.d. 8 juni 1998 dst/proj.WOC/ond. Toest.:
2899
Naam
portefeuillehouder(s): 1. J.D.
Rensen 2.
_____________________________________________________________________________________________________
5.
Hoofd
van dienst/prl: par. JvdB d.d. 18/6 Naam: J.P.v.d.Berg plv. Toest.: 2317
================================================================================================
(niet in te vullen door de dienst) 6.
Paraaf
portefeuillehouder(s) Paraaf
secretaris
1.
par. DR d.d.
30-6-99 par.
DvD d.d. 20-6-99
2.
par. d.d.
_____________________________________________________________________________________________________
Besluit b en w: d.d.
6 juli 1999 nr.:
1(6) 7.
Conform
Secr.
DvD
Aantekeningen
leden college/diensten/afdelingen 8.
_____________________________________________________________________________________________________
Financiële
consequenties, afwijkend van de geldende begroting en meerjarenbegroting. 9.
Er
is wel sprake van volledige compensatie. Dekking via uitbreidingsinvesteringen
decentralisatiebudget.
Zo
niet, vul onderstaande tabel in:
Paraaf
administrateur:
________________________________________________________ (HK
17/6/99)
¦ begrotingsjaar ¦ 19 ¦ 19 ¦ 19 ¦ 19 ¦
19 ¦ ¦________________________________________________________¦
¦ Netto-resultaat* ¦ ¦ ¦ ¦ ¦
¦
¦________________________________________________________¦
(gewone dienst) *
bedragen x ƒ1000,--;
Ook
investeringen uitdrukken in lasten/baten voor de gewone dienst N = nadelig V = voordelig
_____________________________________________________________________________________________________
Personele
consequenties van het voorstel 10.
_____________________________________________________________________________________________________
PLANNING BESLUITVORMING 13. ¦ Medeparaaf
dienst/afdeling 12.
¦ 1. Afd. ond. Voor
d.d. par. RdG d.d.9/6/99 *
Collegevergadering d.d. 6 -7 -99 ¦
¦ 2. BFB Voor
d.d. par. TK d.d.
23/6/99
Commissie
WZO 1. d.d. 7-9-99 ¦
2. ¦ 3. Voor
d.d. par. d.d. *
¦
Gemeenteraad d.d. 30 september 1999 ¦ ( * voor
afwijkende adviezen zie pag. 2)
_________________________________________________¦=================================================
Ruimte voor interne registratie 11. ¦ Niet
in te vullen door de dienst 14.
diensten en afdelingen ¦
¦ Bespreking gevraagd door:
¦ 1. Par. d.d.
Reg.nr. W99004161, afd.
onderwijs, dd. 18/6/99 ¦
¦ 2. Par. d.d.
¦
¦ 3. Par. d.d.
¦
¦___________________________________________________
¦ Besluit college (zie vak 7 aan
voorzijde)
¦
¦___________________________________________________
¦ Advies commissie(s) 15.
¦ 1. Akkoord
d.d. par. *
¦
¦ 2. Akkoord
d.d. par. *
¦(*voor
afwijkende adviezen pagina 2)
¦___________________________________________________
¦ Raadsvergadering d.d. par. 16.
¦
Aantekeningen
leden college/diensten/afdelingen 8.