BEGELEIDINGSFORMULIER
VOOR Commissiestukken * REG.NR 02/026464 |
|||||||||||||||||||||
Voorstel van: E. Mulder Telefoon: 2602647 E-mail: elmulder@delft.nl Datum B&W: 01-10-‘02 |
B&W portefeuillehouder(s): D. Rensen |
|
|
|
|
||||||||||||||||
titel: Vaststelling van het Gemeentelijk onderwijsachterstandenplan 2002-2006. |
|||||||||||||||||||||
Voorstel:
Aan de raad wordt voorgesteld: Het Gemeentelijk onderwijsachterstandenplan 2002-2006 vast te stellen. |
|||||||||||||||||||||
Korte inhoud document: Het Gemeentelijk onderwijsachterstandenplan (GOA-plan) 2002-2006 is
een uitwerking van de kaderbrief GOA, die op 30 mei 2002 door de gemeenteraad
van Delft is vastgesteld. In dit plan staat beschreven hoe er in de
aankomende 4 jaren vorm wordt gegeven aan het gemeentelijk
onderwijsachterstandenbeleid in Delft. Dit beleid is gericht op het
verbeteren van de onderwijskansen van die kinderen, die vanwege hun sociale,
culturele en economische achtergrond in een achterstandssituatie verkeren.
Het beleid richt zich op zowel de voorschoolse periode als het primair en
voortgezet onderwijs. |
|||||||||||||||||||||
Soort onderwerp: |
Beleidsbepalend: ja |
kaderstellend |
|
|
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
Deadline behandeling raad |
Dd ;
uiterste datum i.v.m. |
||||||||||||||||||||
Financiële consequenties, afwijkend van de geldende begroting en
meerjarenbegroting: |
|||||||||||||||||||||
|
begrotingsjaar: |
2000 |
2001 |
2002 |
2003 |
2004 |
|
||||||||||||||
|
Netto resultaat * |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
(gewone dienst) |
N = Nadelig, V = Voordelig |
Bedragen in €1.000; |
||||||||||||||||||
Aantekening griffier:nvt |
|||||||||||||||||||||
PLANNING BESLUITVORMING |
|||||||||||||||||||||
Presidium: |
d.d. nvt |
Commissie (2): |
d.d.nvt |
||||||||||||||||||
Commissie (1): WZO |
d.d. 24-10-02 |
Gemeenteraad |
d.d. 31-10-‘02 |
||||||||||||||||||
Griffier: par. |
d.d. 2-10-‘02 |
Naam: B. den Uijl |
Tst 2197952 |
|
|||||||||||||||||
besluit presidium mbt agendering/behandeling
stukken in commissies en raad: nvt |
|||||||||||||||||||||