BEGELEIDINGSFORMULIER VOOR Commissiestukken WZO * REG.NR 02/028682      

Voorstel van: H. Steketee

Telefoon: 015-2602035

E-mail: hsteketee@delft.nl

B&W

portefeuillehouder(s): D. Rensen

Datum B&W: 8 oktober 2002

titel: Bestek aanbesteding voor levering, beheer en onderhoud van WVG-hulpmiddelen.

Voorstel: Kennis te nemen van de aanstaande  aanbesteding voor levering van WVG hulpmiddelen

Korte inhoud document:

In het kader van de Wet Voorzieningen Gehandicapten worden rolstoelen, vervoermiddelen en overige hulpmiddelen aan Delftse WVG-geïndiceerden verstrekt. Voor de levering van deze voorzieningen, inclusief beheer, onderhoud en reparatie, heeft de gemeente Delft per 1 januari 1999 een overeenkomst gesloten met de Harting Bank. De contractperiode met deze leverancier is inmiddels geëindigd. Voor het sluiten van een nieuwe overeenkomst met een leverancier dient een Europese aanbestedingsprocedure te worden gevolgd. In de notitie wordt de overgang van huur naar koop van hulpmiddelen nader toegelicht.

Soort onderwerp:

Beleidsbepalend: ja

Kaderstelling aanbesteding

 

 

 

 

Deadline behandeling raad

Dd                    ; uiterste datum i.v.m.

Behandeling commissie

Overleg met portefeuillehouder over uitgangspunten bestek aanbesteding

Financiële consequenties, afwijkend van de geldende begroting en meerjarenbegroting:

 

begrotingsjaar:

2000

2001

2002

2003

2004

 

 

Netto resultaat *

 

 

 

 

 

 

(gewone dienst)

N = Nadelig, V = Voordelig   

Bedragen in  €1.000;

Aantekening griffier: nvt

PLANNING BESLUITVORMING

Presidium:

d.d. nvt

Commissie (2):

d.d. nvt

Commissie (1): WZO

d.d. 24-10-2002

Gemeenteraad

d.d. nvt

Griffier: par.

d.d. 9-10-2002

Naam: B. den Uijl           

Tst 2197952

griffie@delft.nl

 

besluit presidium mbt agendering/behandeling stukken in commissies en raad: nvt