___________________________________________________________________________
NAAM WERKGEVER: ________________________________________________________
CONTACTPERSOON: ________________________________________________________
POSTCODE EN PLAATS: ________________________________________________________
TELEFOONNUMMER: ________________________________________________________
___________________________________________________________________________
1. Heeft u, buiten de
ID-regeling, een subsidierelatie met de gemeente Delf op basis van de
subsidieverordening maatschappelijke activiteiten, of voert u een door de
gemeente aangemerkt werkgelegenheidsproject uit:
0 Ja
0 Project/subsidie
:_______________________________
0 Nee
2. Voor welke regeling wilt u in aanmerking komen:
0 Hardheidsregeling
0 Aanvullingssubsidie
3. Hoeveel werknemers heeft u regulier in dienst: ______________________fte
4. Hoeveel ID-werknemers heeft u in dienst: ______________________fte
5. Wat is het percentage ID-werknemers: ______________________
6. Wat is het totale bedrag van uw begroting 2004: € _____________________
7. Wat is uw totale reserve 2004 (eigen middelen) €______________________
8. Heeft
u een aanvraag ingediend voor de Tijdelijke stimuleringsregeling regulier
maken
10.000 banen. Zo ja, voor hoeveel
banen.
________________________________________________________________
________________________________________________________________
9. Hoeveel van uw
I/D-werknemers kunnen mogelijk door- of uitstromen en op welke termijn.
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
10. Welke mogelijkheden biedt
uw CAO.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
11. Hoeveel subsidie (inclusief subsidie aanvullende aanvullende kosten)
heeft u per I/D
werknemer in 2003
ontvangen:
Werknemer 1: €
______________
Werknemer 2: €
______________
Werknemer 3: € ______________
Werknemer 4: € ______________
(Indien u meer werknemers heeft
kunt u de gegevens in een aparte bijlage opnemen)
12. Hoeveel I/D-subsidie gaat u
in 2004 per zelfde werknemer volgens de nieuwe regeling van de gemeente Delft
ontvangen:
Delft ontvangen:
Werknemer 1: €
______________
Werknemer 2: €
______________
Werknemer 3: €
______________
Werknemer 4: €
_______________
( Indien u meer werknemers heeft
kunt u de gegevens in een aparte bijlage opnemen)
13. Hoeveel bedraagt het totale verschil in de te ontvangen
subsidie.
€ ______________________
14. Hoeveel aanvullende subsidie vraagt u in dat kader aan:
€
_______________________
___________________________________________________________________________
De aanvrager
is verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste gegevens inclusief
bijlagen en verklaart bekend te zijn met de subsidievoorwaarden.
Aldus naar waarheid ingevuld: _________________________
handtekening
_________________________
naam en functie
Bijlagen: - begroting
2004
-
balans
-
bestuursverklaring
of accountantsverklaring 2002
Onvolledige
aanvragen worden niet in behandeling genomen.