AANVRAAGFORMULIER AANVULLENDE SUBSIDIE ID-BANEN

___________________________________________________________________________

 

NAAM WERKGEVER:   ________________________________________________________

CONTACTPERSOON:  ________________________________________________________

BEZOEKADRES :                  ________________________________________________________

POSTADRES:                     ________________________________________________________

POSTCODE EN PLAATS:       ________________________________________________________

TELEFOONNUMMER:  ________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

1.        Heeft u, buiten de ID-regeling, een subsidierelatie met de gemeente Delf op basis van de subsidieverordening maatschappelijke activiteiten, of voert u een door de gemeente aangemerkt werkgelegenheidsproject uit:

0       Ja

0    Project/subsidie :_______________________________

0       Nee

 

 

2.        Voor welke regeling wilt u in aanmerking komen:

0        Hardheidsregeling

0        Aanvullingssubsidie

 

3.        Hoeveel werknemers heeft u regulier in dienst: ______________________fte

 

4.        Hoeveel ID-werknemers heeft u in dienst:                 ______________________fte

 

5.        Wat is het percentage ID-werknemers:           ______________________

 

6.        Wat is het totale bedrag van uw begroting 2004:         € _____________________

 

7.        Wat is uw totale reserve 2004 (eigen middelen)          €______________________

 

8.       Heeft u een aanvraag ingediend voor de Tijdelijke stimuleringsregeling regulier

maken 10.000 banen. Zo ja,  voor hoeveel banen.

________________________________________________________________

          ________________________________________________________________

 

9.       Hoeveel van uw I/D-werknemers kunnen mogelijk door- of uitstromen en op welke termijn.

          _________________________________________________________________

          _________________________________________________________________

 

10.      Welke mogelijkheden biedt uw CAO.

          __________________________________________________________________

          __________________________________________________________________

 

11. Hoeveel subsidie (inclusief subsidie aanvullende aanvullende kosten) heeft u per I/D

       werknemer in 2003 ontvangen:

       Werknemer 1:       € ______________

       Werknemer 2:       € ______________

       Werknemer 3:       € ­______________

       Werknemer 4:       € ______________

(Indien u meer werknemers heeft kunt u de gegevens in een aparte bijlage opnemen)

 

12.  Hoeveel I/D-subsidie gaat u in 2004 per zelfde werknemer volgens de nieuwe regeling van de gemeente Delft ontvangen:

      Delft ontvangen:

      Werknemer 1:  € ______________

      Werknemer 2:  € ______________

      Werknemer 3:  € ______________

      Werknemer 4:  € _______________

( Indien u meer werknemers heeft kunt u de gegevens in een aparte bijlage opnemen)

 

13.      Hoeveel bedraagt het totale verschil in de te ontvangen subsidie.

             ______________________

 

14.      Hoeveel aanvullende subsidie vraagt u in dat kader aan:

           € _______________________

 

 

 

 

 

 

___________________________________________________________________________

 

De aanvrager is verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste gegevens inclusief bijlagen en verklaart bekend te zijn met de subsidievoorwaarden.

 

Aldus naar waarheid ingevuld:     _________________________ handtekening

                                                _________________________ naam en functie

 

 

 

 

 

Bijlagen:      -         begroting 2004

-                  balans

-                  bestuursverklaring of accountantsverklaring 2002

 

 

Onvolledige aanvragen worden niet in behandeling genomen.