BEGELEIDINGSFORMULIER VOOR:     Commissie Wijk, Verkeer & Beheer          * REG.NR                                                                                                 20365352

Voorstel van: A.M. Blufpand

Telefoon: 260 2468

E-mail: ablufpand@delft.nl

B&W

portefeuillehouder(s): A.L. Koning        

Datum B&W: 18 december 2007

titel: Beperking parkeerproducten Hooikade 13

De raad wordt voorgesteld:

Gelet op artikel 5, eerste lid van de beleidsregels uitgifte parkeerproducten

-          geen wensen en bedenkingen tegen het conceptbesluit van het college voor het toepassen van de beleidsregels uitgifte parkeerproducten ten behoeve van het pand Hooikade 13 in te dienen

 

Korte inhoud document:

In verband met de aanleg van de Spoortunnel door Delft, zal het huidige Bacinol, op de hoek van Wateringsevest en Kampveldweg, op termijn verdwijnen. Eén van de locaties die in aanmerking komen voor de herhuisvesting van de huidige gebruikersgroep is het pand aan de Hooikade 13. Om de vestiging van de huidige gebruikersgroep mogelijk te maken dient het pand een functiewijziging te ondergaan. Vooruitlopend op een eventuele functiewijziging wordt beoordeeld of het aantal parkeerproducten beperkt kan worden.

Aantekening(en) Collegebesluit: conform

 

Interactieve beleidsvorming: nvt

Soort onderwerp:

Raadsbesluit op grond van art. 5 lid 5 Beleidsregels uitgifte parkeerproducten

Deadline behandeling raad

NVT

Behandeling commissie

Opname op de lijst niet te bespreken stukken.
Commissie brengt advies uit aan de raad.

Financiële consequenties, afwijkend van de geldende begroting en meerjarenbegroting: n.v.t.

Aantekening griffier: nvt

PLANNING BESLUITVORMING:

Commissie: WVB

d.d. 17-01-2008

Gemeenteraad

d.d. 31 januari 2008

Griffier: par.

d.d.21-12-2007

Naam: Y. v. Delft

Tst 2197952

griffie@delft.nl

 

advies commissie na bespreking:

 

 

 

                                                                                                                                                                                          Par. Commissiegriffier : C. van der Rest