28 november 2005

Schriftelijke vragen ingevolge art. 36 Reglement van Orde Gemeenteraad - SV-105

 


overzicht schriftelijke vragen


antwoord college

STADSBELANGEN – DELFT
Opgericht: 12 december 1985
Postadres: Postbus 2865
2601 CW Delft
Bezoekadres: Markt 87 (ingang achterzijde Stadhuis)
2611 GS Delft
Telefoon fractiekamer: 015 – 2602525
Postbanknummer: 1741225
Inschrijfnummer K.v.K.: 40398258
E-mail: stadsbelangen@delft.nl
Website: www.stadsbelangen-delft.nl

LOKAAL BETROUWBAAR

 

Aan : het college van Burgemeester en Wethouders
Van : de fractie Stadsbelangen-Delft
Datum : 16 oktober 2005

Betreft : non-actiefstellingen/einde dienstverband met een"gouden handdruk-, vertrekregeling"

Geacht college,

Onze fractie zou graag geďnformeerd willen worden over het volgende.

  • Hoeveel medewerkers uit de ambtelijke organisatie zijn op dit moment op non-actief gesteld en welke bedragen zijn hiermee gemoeid?
  • Hoeveel medewerkers zijn vanaf 2002 ontslagen dan wel hebben op "eigen" verzoek ontslag genomen, mogelijk in verband met een arbeidsconflict, en hebben een gouden handdruk-, vertrekregeling gekregen?
  • Welke bedragen waren gemoeid met de onder 2. bedoelde personen en ten laste van welk budget zijn deze bedragen geboekt?

Wij zien de beantwoording op deze vragen met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Namens de fractie Stadsbelangen-Delft

Aad Meuleman