01 december 2008

Agenda Commissie Wijk, Verkeer & Beheer 13 maart 2008 1)
 


vergaderdata


besluitenlijst


audioverslag**

 
Namens de voorzitter nodig ik u uit voor de vergadering van de
Commissie Wijk, verkeer & beheer op donderdag 13 maart 2008 om 20.00 uur in de commissiekamer van het Stadhuis.

Bijgaand ontvangt u de agenda met bijbehorende stukken, alsmede -ter kennisname- de lijst met toezeggingen, openstaande moties en de termijnagenda.

Als u een punt van de lijst niet te bespreken stukken voor bespreking wilt agenderen, wilt u mij dit dan uiterlijk 6 maart 2008 vóór 16.00 uur -gemotiveerd- per e-mail kenbaar maken?

Voor de goede orde meld ik u verder dat in verband met de afwezigheid van uw reguliere voorzitter, de vergadering zal worden voorgezeten door de heer Meuleman.

Met vriendelijke groet,
namens de voorzitter,
C. van der Rest
Commissiegriffier.

** door een technische storing is er geen audioverslag van deze vergadering beschikbaar

1.

Opening

2.

Inventarisatie insprekers

3.

Vaststellen agenda

4.

Vaststellen lijst niet te bespreken stukken
Samenwerkingsovereenkomst beheer en exploitatie crematorium Iepenhof (335873)
Advies aan raad (art.169 lid 4 procedure)

Raadsvoorstel

Begeleidingsformulier

Bijlage

 

5.

Vaststellen besluitenlijst van de openbare vergadering van 17 januari 2008

Bijlage

6.

Termijnagenda c.a.

7.

Rondvraag
Advies aan raad  (art.169 lid 4 procedure)

8.

Voortgang voorbereiding reconstructie st. Sebastiaansbrug (339206)
Portefeuillehouder: A. Koning

Nota

Raadsvoorstel

Begeleidingsformulier

Bijlage

Advies aan de raad

9.

Toevoegen Vermeerstraat aan parkeerschil E (336608)
Portefeuillehouder: A. Koning

Nota

Raadsvoorstel

Begeleidingsformulier

10.

Sluiting


 

terug naar boven


1) Inspraak is mogelijk bij de agendapunten 8 t/m 9 en bij 4 van de lijst niet te
    bespreken stukken. U kunt zich aanmelden bij: mevrouw Van der Rest de
    commissiegriffier(tel.no.015-2602416 of, via email: cvdrest @delft.nl) of aan het begin
    van de commissievergadering bij de voorzitter/ commissiegriffier.