31 maart 2005

Bespreekagenda commissie Middelen & Bestuur d.d. 22 maart 2005  1)
 


vergaderdata


lijst niet te bespreken stukken


Besluitenlijst 22 maart 2005

 

Uitnodiging

Onderwerp: Commissie Middelen en Bestuur 22 maart 2005

 

Geachte dames en heren,

Hierbij nodig ik u uit voor de openbare vergadering van de commissie Middelen en Bestuur op 22 maart 2005 om 20.00 uur in de commissiekamer van het Stadhuis.

Bijgaand ontvangt u de bespreekagenda met bijlagen, de lijst van niet te bespreken stukken, het verslag van de vergadering van 15 februari 2005, de toezeggingenlijst, een overzicht van openstaande moties en amendementen en de planning. Het advies van het college over de bespreekpunten Benchmarkonderzoek Accountant en de Verordening Rekeningencommissie wordt volgende week nagezonden.

Indien u een punt van de lijst niet te bespreken stukken op de bespreekagenda wilt plaatsen, dan dient u dit uiterlijk vier werkdagen na verzending van deze agenda bij mij gemotiveerd kenbaar te maken.

Voor de goede orde meld ik u verder dat de discussienotities t.b.v. de Politieke Markt zijn opgenomen op de lijst niet te bespreken stukken. In de notities is rekening gehouden met de door de raad gewenste kenmerken: technische discussieerbaarheid / leesbaarheid. Van u, als commissielid, wordt verwacht dat u zich bij de beoordeling van de notities m.n. richt op deze kenmerken en op dit moment geen inhoudelijk oordeel uitspreekt over de u aangeboden stukken.

Hoogachtend,
namens de voorzitter,

Y.van Delft
Griffier.

Bespreekagenda commissie Middelen en Bestuur 22 februari 2005

Locatie: Stadhuis

1.

20.00 uur Opening en mededelingen

2.

Inventarisatie insprekers

3.

Vaststellen besluitenlijst 15 februari 2005

Besluitenlijst  

4.

Vaststellen lijst niet te bespreken stukken

Lijst niet te bespreken stukken

5.

Rondvraag

(5 minuten)

Adviezen aan de raad

6.

Verslag Stadsgewest Haaglanden(549916)

Voor meer informatie: P. Kiela, (2575278, peterkiela@versatel.nl)

Begeleidingsformulier

Bijlage

7.

Benchmarkonderzoek accountant (549915)

Voor meer informatie: B. den Uijl (2602539, bduijl@delft.nl)

Begeleidingsformulier

8.

Initiatiefvoorstel RvO VVD/ChristenUnie/SGP (549917)

Voor meer informatie: R. Vuijk (06.22907451, ronaldvuijk@hetnet.nl) of J. van den Doel (06.41435940, jvddoel@wanadoo.nl)

Begeleidingsformulier

Bijlage       Bijlage

9.

Procedurevoorstel gerichte takendiscussie (547503)

Portefeuillehouder: C. Mooiweer
Medewerker: B. den Uijl (2602539, bduijl@delft.nl)

Begeleidingsformulier

Bijlage       Bijlage       Bijlage

10.

Verordening Rekeningencommissie (549801)

Voor meer informatie: voorzitter aanbestedingscommissie accountantsfunctie S. Bolten (2157398, groenlinksdelft@saskiabolten.com) of Y. van Delft (2197952, yvdelft@delft.nl)

Raadsvoorstel

Begeleidingsformulier

11.

Initiatiefvoorstel Participatiemodel VVD/ChristenUnie/SGP (550000)

Voor meer informatie: R. Vuijk (06.22907451, ronaldvuijk@hetnet.nl) of J. van den Doel (06.41435940, jvddoel@wanadoo.nl)

Begeleidingsformulier

Bijlage       Bijlage

12.

Sluiting

1) Inspraak is mogelijk bij de agendapunten 6  t/m 11  en bij I en II van de lijst niet te
    bespreken stukken.
    U kunt zich aanmelden bij:  de commissiegriffier(tel.no. 015 - 219 7952 of, via email: 
   yvdelft@delft.nl). of aan het begin van de commissievergadering bij de voorzitter/
   commissiegriffier.

 

terug naar boven